، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه خانم فرشته کوچولوی مامان وبابا

یک ساله شدن عسلم

1393/2/28 10:38
نویسنده : مامان و بابا
210 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                             

 

      

              

 

 

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای

شاد کند.


آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی

مهم


این است که از آن دل من بوده . . . !!

 

             

 

روز ميلاد توست و من همچنان در آرزوي لحظه اي هستم که

 

دستانت را بگيرم در چشمانت خيره شوم

 

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگويم تولدت مبارک

 

 

                                 

 

تولدت مبارگ عشقم

 

                                     

 

 

        

                        

                        

                        

 

                           http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

چون روز تولدت 28اردیبهشت که افتاده بود روز یکشنبه وما نتونستیم بریم شهرستان چون تمام فامیلامون اونجان

برات  یه جشن بگیریم. من وبابایی یه جشن کوچولو برات گرفتیم سه تایی باهم خوشحالی کردیم  پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

توهم خیلی شلوغی میکردی  وهمش میخواستی شمع وبرداری وخامه های کیک و با انگشتای نازت میخوردی 

خلاصه باهزار مکافات تنوستیم ازت عکس بگیریم

 

بعدش که روز پنچشنبه شد رفتیم شهرستان اونجا برات یه جشن تولد گرفتیم همه رو هم دعوت کردیم

                               

دوروز قبلشم چون واکسن یکسالگی زده بودیم تب کرده بود ولی با این حالت عزیز دل مامانی اصلا من و اذیت

 

نکردی.الهی من فدات شم   

 

 

         http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

       
                          

 

                        

 

                      

 

                     

 

                   

 

 

                         

 

                      شکلک های محدثه

 

                    

       

 

 

 

                         

 

 


 

                       

 

                      

 

                   

 

                  

 

                

 

                  

 

                    

 

 عکس بامادرگ بزرگ (پدری)

 

                 

 

عکس با مادرگ بزرگ( مادری)

 

              

 

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)